توزیع و پخش انواع زعفران با قیمت ارزان در بازار ایران

توزیع و پخش انواع زعفران با قیمت ارزان در بازار ایران

امروزه ایران تجارت انحصاری زعفران را به عهده دارد به گونه ای که 95 درصد از سهم بازارهای جهانی را به صادرات زعفران خود اختصاص داده و توانسته است در توزیع و پخش انواع زعفران در سراسر دنیا نقش مهمی ایفا نماید و جز اصلی ترین تامین کننده زعفران درجه یک در دنیا شناخته شود.

توزیع و پخش انواع زعفران با قیمت ارزان در بازار ایران

خرید عمده زعفران برای فروشنده های داخلی و خارجی

خرید عمده زعفران برای فروشنده های داخلی و خارجیدر حال حاضر از زعفران در تهیه دارو و ادویه پخت و پز استفاده می شود و به دلیل خواص فراوانی که دارد در بسیاری از غذاهای ایرانی و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که تمام مراحل برداشت آن با دست صورت می گیرد و هر گل میزان بسیار کمی زعفران دارد و برداشت آن کار بسیار سخت و وقت گیری است قیمت زعفران اصل گران می باشد.

قیمت نهایی فروش زعفران فله ای از نوع بسته بندی آن بسیار ارزان تر است و افرادی که فروشنده زعفران در بازارها هستند ترجیح می دهند زعفران کیلویی خریداری نمایند به عنوان مثال عرضه کنندگان عمده این محصول در بازار زعفران تهران به دنبال تهیه آن به طور مستقیم از کشاورزان می باشند تا بتوانند بدون واسطه با نازلترین قیمت آن را خریداری نمایند و در بورس زعفران تهران با قیمتی مقرون به صرفه به فروش بگذارند.

فروش زعفران کیلویی در مشهد

فروش زعفران کیلویی در مشهداستان خراسان با بهره گیری از شیوه های نوین کاشت و برداشت زعفران و همچنین شرایط آب و هوایی مناسب و زمین های کشاورزی که دارای ارتفاع مناسبی از سطح دریا هستند و فاکتورهای لازم کشت این محصول را دارند توانسته بالاترین سهم را در تولید زعفران اعلا در بازارهای داخلی و بین المللی را به خود اختصاص دهد.

مهترین مراکز تولید این محصول گناباد، قائنات، تربت حیدریه می باشد که از این رو مشهد سالانه درآمد بسیار به جهت تولید و پخش زعفران را دارد و شرکت زعفران مشهد در این تجارت سودآور و صادرات زعفران با کیفیتی فوق العاده در حجم انبوه، توانسته ارزآوری فراوانی برای کشور ایجاد نماید. 

یکی از دلایل کیفیت بالای زعفران قائنات، شرایط خشک شدن مناسب آن است. به این جهت که شرایط خشک سازی و نگه داری آن در کیفیت آن بسیار موثر است و عدم رعایت استاندارد نگه داری آن باعث کاهش عطر و همچنین تیره و بد رنگ شدن آن می شود و این خود بسیار در قیمت زعفران تاثیرگذار است.

خریداران زعفران فله ای باید توجه داشته باشند که به دلیل عدم وجود بسته بندی می بایست شرایط کامل نگه داری را دارا باشند تا از کیفیت محصول در طول زمان کم نشود و از آن در جای خشک و خنک نگه داری نمایند.

بازار عمده فروشی زعفران در کشور

بازار عمده فروشی زعفران در کشوراز آن جایی که زعفران جز محصولات پرفروش و سودآور می باشد عده ی کثیری در عرصه فروش و حتی صادرات آن فعالیت دارند. به گونه ای که این محصول در میزان متفاوت و بسته بندی های مختلف در سراسر بازار ایران و حتی سوپری ها به فروش می رسد به علاوه بنکداران و عمده فروشان بزرگی نیز به عرضه خرده آن می پردازند که با ارزش افزوده ی مناسبی همراه است.

در صورتی که شما هم قصد دارید به عنوان عرضه کننده و یا صادر کننده زعفران به فعالیت بپردازید به دنبال راه اندازی کسب و کاری سودآور هستید این محصول گزینه بسیار مناسبی است لذا لازم است این محصول را به صورت عمده تهیه نموده و پس از بسته بندی در بازار مصرف عرضه نمایید. به علاوه توصیه می شود برای خرید زعفران اعلا به قیمت عمده با کارشناسان شرکت های فعال در این زمینه مشورت نمایید. البته لازم به ذکر است با خرید مستقیم از کشت کاران این محصول می توان از تازگی و کیفیت کشت آن نیز اطمینان حاصل کرد.

فروشگاه عرضه کننده زعفران درجه یک

فروشگاه عرضه کننده زعفران درجه یکدر سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و امکان فروش اینترنتی محصولات تولیدکنندگان توانسته اند بدون واسطه تولیدات خود را در معرض فروش بگذارند تا خریداران بتوانند در سریع ترین زمان و بدون اتلاف وقت کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند از این رو بسیاری از تامین کنندگان زعفران نیز اقدام به راه اندازی وبسایت ها و مراکز فروش آنلاین نموده اند تا این محصول با قیمت و کیفیت خوبی، به آسانی دردسترس مشتریان قرار گیرد.

 شرکت های بزرگ تولیدکننده این محصول نیز در همه شهرها اقدام به تاسیس نمایندگی زعفران ایرانی نموده اند به گونه ای که خریدار هر برند می تواند به این نمایندگی های شرکت مربوطه مراجعه نمایند و این محصول را به میزان مورد نیاز خود به صورت معتبر خریداری نمایند.


ارزانترین قیمت زعفران در بازار جهانی

ارزانترین قیمت زعفران در بازار جهانیشرکت های بسیاری با نام های مختلف به عرضه و توزیع زعفران می پردازند که قیمت زعفران هر برند با دیگری متفاوت است. به علاوه کیفیت انواع آن نیز متفاوت است معروفترین برندهای زعفران به خاطر سطح استاندارد بالای آن، از قیمت بیشتری نیز برخوردارند.

از این رو زعفران از لحاظ سطح درجه کیفیت آن به 4 دسته تقسیم می شود و هرکدام دارای قیمت متفاوتی است :

  1. کیفیت درجه یک صادراتی
  2. اعلا
  3. ممتاز
  4. معمولی

خریداران می توانند بسته به کاربرد و بودجه خود هر کدام از کیفیت ها را تهیه نمایند. برای آگاهی از قیمت روز زعفران می توانید به سایت های برندهای مختلف سر بزنید و کیفیت و قیمت آنان را با یکدیگر مقایسه نمایید و سپس محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید به عنوان مثال رستوران داران در انواع غذاهای خود از زعفران استفاده می کنند بنابراین می بایست این محصول را به صورت فله ای تهیه نمایند که در هزینه آنها صرفه جویی شود.

قیمت زعفران در بازارهای خارجی بسیار بیشتر از بازارهای داخلی است به دلیل وجود هزینه های کمرگ و حمل ونقل و سایر هزینه ها لذا افرادی که قصد مهاجرت دارند و یا توریست ها، سعی می کنند میزان زیادی از این محصول را با قیمتی ارزان از ایران به عنوان سوغات خریداری نمایند و با خود ببرند.

شرکت پخش کننده زعفران ایرانی در اصفهان

شرکت پخش کننده زعفران ایرانی در اصفهانشهر اصفهان به عنوان یک کلان شهر، یکی از بزرگترین مصرف کنندگان زعفران بوده است و از آنجایی که آثار تاریخی بسیاری دارد یکی از اولین مقاصد گردشگران و توریست های خارجی است لذا محصولات فراوانی از این استان خریداری می شود و روزانه تولیدات بسیاری به بازارهای آن وارد و از آن خارج می شود. که این خود باعث شده عرضه کنندگان زعفران به اصفهان به عنوان بازاری پرسود نگاه کنند. 

امروزه همه برندهای فعال در اصفهان حضور دارند به دلیل افزایش تقاضا در بازارهای آن، می توانند فروش موفقی نیز داشته باشند.

سوال داری، من اینجام!