تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران

تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران

تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران

تاجرانی که مایل به تجارت قطره روغن زعفران در شهرهای ایران و جنوب کشور هستند می توانند با دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه فرانیز به انتخاب محصول برند با بهترین قیمت و کیفیت نمایند و تجارت خود را پرسود کنند.

تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران

خواص بی نظیر این ادویه پر خاصیت به تمام جهان ثابت شده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران و کشورهای خاورمیانه دارای رونق زیادی می باشد.

این کشورها به دلیل مرزهای مشترک و نزدیک به هم و همچنین دارا بودن مناسبت ها و فرهنگ های مشترک کمتر دچار درگیری و مشکل می شوند که این خود یک نکته بسیار مثبت می باشد زیرا تجار نگران از دست دادن شریکان تجاری خود نیستند و با ارائه جنس مرغوب می توان صادرات محکمی را رقم زد.

روغن زعفران از ادویه زعفران و با مشقت فراوان از کلاله های قرمز آن به دست می آید و بسیار گران بوده و دارای خواص بی نظیری برای پوست، مو و زیبایی، بهبود زخم، رفع التهاب پوست می باشد.

فواید دارویی قطره روغن زعفران صادراتی

تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران
  • پیشگیری از سرطان
  • افزایش قوای جنسی
  • درمان افسردگی
  • نشاط آور
  • بهبود علائم سندرم پیش از قاعدگی

استفاده از روغن های گیاهی در بین مردم ترویج پیدا کرده، در گذشته به صورت سنتی و در منزل انجام می گرفت ولی امروزه روش های جدیدی وجود دارد. دستگاه هایی که به وسیله  آن ها روغن گیری انجام می شود دارای سایز های متفاوتی هستند و از خانگی تا صنعتی آن مکانیزم های شبیه به هم برای روغن گیری گیاهان دارند.

تجارت قطره روغن زعفران در جنوب ایران

روش های روغن گیری زعفران به شرح زیر است:

  • استفاده از دستگاه پرس گرم
  • دستگاه پرس سرد
  • روش سنتی

دستگاه پرس گرم به دلیل حرارت بالایی که به گیاه یا دانه منتقل می کند باعث شده که برخی از روغن ها بر اثر حرارت زیاد خاصیت خود را از دست بدهند اما دستگاه پرس سرد با حرارت کم تری روغن را استخراج کرده و این روش باعث حفظ خاصیت روغن شده و قیمت آن هم نسبت به پرس گرم بالاتر می باشد.

امروزه برخی از فروشندگان روغن، بنابر درخواست مشتریان به صورت سنتی و در منزل روغن گیری را انجام می دهند که این روش برای استفاده موضعی مناسب است زیرا ممکن است از دستگاه هایی استفاده شود که استرلیزه نباشد.

بسته بندی تجاری قطره روغن زعفران

بسته بندی قطره روغن زعفران بسیار سبک و کوچک است که برای صادرات مناسب بوده و در شیشه هایی که حمل آن راحت می باشد انجام می گیرد و باید در دمای مناسب و جای گرم و خشک نگه داری شود.

از قطره روغن زعفران به دلیل خالص بودن آن و غلظت زیادی که دارد می توان در سالادها و غذاها و نوشیدنی ها به عنوان یک طعم دهنده طبیعی استفاده کرد.

سوال داری، من اینجام!