بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی

بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی

بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی

فرانیز از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های زعفران موجود در اینترنت است که همواره سعی دارد با ارائه خدمات بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی بدون واسطه به دست مشتریان عزیز برساند.

رنگ زعفران طبیعی

بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی

زعفران گران ترین ادویه و گران ترین محصول کشاورزی موجود در دنیا می باشد. این ادویه تقریبا به انداره طلا ارزشمند است و به همین دلیل به آن طلای سرخ می گویند. این ادویه، به خاطر عطر و طعم بی نظیری که دارد و با توجه به قیمت بالای آن، جوانان ایران برای سهولت استفاده از آن و به صرفه بودن برای مردم با توجه به اوضاع اقتصادی زمان حال اقدام به تولید رنگ زعفران طبیعی کرده اند.

ترکیبات این محصول کاملا مطابق با استانداردهای روز دنیا با پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو است که به عنوان رنگ زعفران طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دو صورت، مایع و اسپری وجود دارد که از قسمت کلاله قرمز رنگ و بخش خامه زرد رنگ زعفران تهیه می شود و غالبا خواص زعفران را به همراه دارد. علاوه بر خاصیت رنگ و لعاب دار کردن غذاها و خوشمزه کردن دسرها، رنگ دهی به پلوها و شربت های اصیل ایرانی می تواند مانند خود زعفران از بروز بسیاری از بیماری ها جلو گیری کند. چند نمونه از این خواص به شرح ذیل است:

  • منگنز موجود در زعفران می تواند در افراد دیابتی باعث کاهش قند خون گردد.
  • خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.
  • سافرانال موجود در زعفران برای درمان و کاهش درد معده موثر است.
  • جلوگیری از ایجاد سلول های سرطانی در کبد و پیشگیری از ابتلا به آلزایمر است.
بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی

رنگ زعفران طبیعی، یکی از رایج ترین محصولاتی است که به دلیل گران قیمت بودن خود زعفران، در بازار اوج یافته و از قیمت مناسبی برخوردار گردیده است. به خاطر چنین چیزی مورد استفاده اصنافی چون قنادی ها، رستوران ها و غیره قرار دارد. رنگ غذا یک فاکتور مهم برای نسبت دادن صفت خوب و درجه یک به محصول آشپزی است. به  همین دلیل است که رستوران دارها و شرکت های پخش نسبت به رنگ زعفران طبیعی، نظر مثبتی پیدا کرده اند و به فکر خرید این محصول اند. و با توجه به قیمت خوب آن، می تواند جایگزین مناسبی برای زعفران باشد.

نحوه تشخیص دادن رنگ طبیعی زعفران از رنگ تقلبی آن

بسته های تخفیفی رنگ زعفران طبیعی

روشهای زیاد و ساده ای وجود دارد که بتوان رنگ طبیعی زعفران را از تقلبی بودن آن تشخیص داد: اول این که رنگ طبیعی زعفران با سرعت پایینی رنگ می دهد. دوم این که مقداری رنگ را به همراه آب ولرم درون کاسه سرامیکی حل کنید و بعد از مدتی بیرون بریزید اگر داخل ظرف رنگ محلول بماند این محصول غیر مجاز بوده است. و سوم این که وجود علامت استاندارد بر روی بسته بندی آن نشان از طبیعی یا تقلبی بودن آن است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!