بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس

بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس

بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس

بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس فروش انواع اسانس خوراکی، رنگ های خوراکی، چاشنی ماهی، چاشنی مرغ، چاشنی جوجه کباب، اسانس زعفران و اسانس دود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

چاشنی زعفرانی آلس پایس

بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس

خرید محصولات چاشنی زعفرانی آلس پایس از طریق نمایندگی های مختلف شرکت فرانیز امکان پذیر است. استفاده از چاشنی آلس پایس بسیار راحت هست چرا که با اضافه کردن ۲ تا ۳ قاشق از این محصول را به هر کیلو گرم گوشت مرغ و با افزودن کمی روغن مواد را خوب با هم مخلوط کرده و گوشت شما آماده طبخ می باشد.

ویژگی های چاشنی زعفرانی آلس پایس

بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس
  • ۱۰۰ درصد طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده
  • در طعم های متفاوت و متناسب با ذائقه ایرانی ها
  • یک محصول کامل و بدون نیاز به استفاده از طعم دهنده ها و ادویه های دیگر
  • دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت
  • مرینیت گوشت مرغ در کوتاه ترین زمان ممکن
  • عامل ترد و خوشمزگی  جوجه کباب
  • دوز مصرف پایین

فرمولاسیون طراحی این محصول به گونه ای است که می توانید علاوه بر طبخ جوجه کباب در انواع خوراک های دیگر مانند سبزیجات، پاستا، کوکو، کتلت، پیتزا، حبوبات پخته، لازانیا و انواع غذا ها با گوشت مرغ به میل و سلیقه ی خود استفاده کنید.

برای اشخاصی که رستوران دارند و طرفدار پر و پا قرص جوجه کباب هستند و کسانی که به مزه خیلی اهمیت می دهند چاشنی زعفرانی آلس پایس یک انتخاب فوق العاده می باشد، زیرا دیگر نیاز به اضافه کردن ادویه ی دیگری نمی باشد و این چاشنی تمام ادویه های دیگر را در خود دارد. چاشنی زعفرانی آلس پایس بهترین گزینه برای مزه دادن به کباب شما است.

چاشنی زعفرانی آلس پایس چگونه تولید می شود

بزرگترین شرکت پخش چاشنی زعفرانی آلس پایس

موادی که در تولید این چاشنی به کار می روند متشکل از عصاره طبیعی لیمو، فلفل شمشیری، فلفل سبز، عصاره طبیعی زعفران و پیاز است که عطر و طعم بی نظیری به غذا های شما می دهد و دیگر نیاز به افزودن هیچ مواد دیگر نمی باشد.

مواد تشکیل دهنده این محصول را به صورت خورد شده و قطعات کوچک در می آورند تا حدی که به شکل سس در می اید زیرا طعم و ترکیبات آن به طور کامل آزاد شده و می تواند نظر مثبت افراد را جذب نماید.

خرید اینترنتی چاشنی زعفرانی آلس پایس

وجود بیماری کرونا باعث افزایش خرید غیر حضوری و اینترنتی شده است. مجموعه فرانیز با امکان خرید عمده غیر حضوری و ارسال آن به کل کشور را فراهم کرده و چاشنی زعفرانی آلس پایس از جمله این محصولات می باشد.

سایت فرانیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو مشتریان عزیز می باشد، این مرکز بهترین نوع محصولات زعفرانی را در سریع ترین زمان ممکن با مقصد مشتری ارسال می کند و در صورت عدم رضایت از محصول می توانید آن را برگشت زده و هزینه ی پرداختی را دریافت کنید.

سوال داری، من اینجام!