بخش تعیین قیمت اسپری زعفران بیز

بخش تعیین قیمت اسپری زعفران بیز

بخش تعیین قیمت اسپری زعفران بیز

قیمت اسپری زعفران بیز نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است. تعیین نرخ این محصول با توجه به میزان تقاضای بازار صورت می گیرد. عامل مهم دیگر در تعیین قیمت کالاها شرکت های عرضه کننده فرآورده های زعفرانی می باشند.

قیمت اسپری زعفران بیز

بخش تعیین قیمت اسپری زعفران بیز

برای اطلاع از قیمت اسپری زعفران بیز می توانید از طریق سایت فرانیز و صحبت با مشاوران ما اطلاعات لازم را به دست بیاورید. اسپری زعفران جدید بیز با فرمولاسیون متفاوت، طراحی جدید و کیفیت غیر قابل رقابت در کارخانه جدید بیز در حال تولید می باشد. از جمله مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • این محصول  تهیه شده از زعفران درجه یک می باشد که تولید آن به حذف مراحل وقت گیر ساییدن و دم کردن آن منجر شده است.
  • استفاده از آن موجب افزایش کارایی و بهینه سازی مصرف زعفران تا 5 برابر بهره وری بیشتر می گردد.
  • این محصول دارای 18 ماه ماندگاری بوده که بدون استفاده از مواد نگهدارنده میسر شده است.
  • راحتی و سرعت در مصرف اسپری زعفران امکان استفاده از آن در هر لحظه را ایجاد کرده.
  • از جمله مزایای این محصول خروج صد درصدی و کامل محتوی افشانه می باشد. همچنین خروج مواد در حالت ایستاده، مورب و واژگون نیز ممکن است.
بخش تعیین قیمت اسپری زعفران بیز

برای سفارش و دریافت مناسب ترین قیمت اسپری زعفران بیز با بهترین کیفیت ممکن می توان از طریق سایت های فروشگاهی فرانیز اقدام نمود و حتی از آن جهت صادرات آن به ترکیه نیز استفاده برد.

مردم ترکیه با زعفران آشنایی زیادی ندارند ولی مصرف زعفران و اسپری های زعفران بیز در رستوران های ترکی، عربی، هندی و ایرانی این کشور بالاست. در واقع مشاغل و مصارف توریستی زعفران با توجه به قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه سبب این حجم از صادرات و خرید و فروش زعفران و محصولات آن به آنجا شده است.

توریست های حاشیه خلیج فارس در ترکیه به شدت به زعفران ایرانی علاقه مند هستند و از جمله گروه هایی می باشند که طبق گفته تاجران ادویه ترکیه، با بهترین قیمت اسپری زعفران بیز ایرانی را خریداری می کنند.

بخش تعیین قیمت اسپری زعفران بیز

تمام این دلایل باعث می شود که ایرانیان، حتی آن کسانی که قصد سفر تفریحی به ترکیه را دارند به این فکر بیفتند تا بتوانند زعفران و محصولات دیگر تولید کشور خودمان را با خودشان به ترکیه برده و سعی کنند آن را در ترکیه به فروش برسانند که موجب نوسانات جزئی این محصولات در آنجا می گردد.

این قضیه باعث شده تا قیمت خرید اسپری زعفران بیز در استانبول، وان، آنکارا و شهرهای دیگر کمتر از سال های قبل شود.

سوال داری، من اینجام!